Skip to main content

Zelf gsmnummer kiezen

• 25 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 665 Bekeken

Proximus heeft momenteel een actie lopen met de Iphone. Echter, deze is enkel voor nieuwe klanten of Pay&Go klanten die overschakelen, en laat ik nu al een abonnement hebben.

Een medewerker in de Belgacomwinkel wist me te vertellen dat ik mijn huidig abonnement dan kan opzeggen en een nieuw afsluiten met een nieuw nummer. Nu ben ik helaas niet echt gewonnen voor het idee om een nieuw nummer te nemen. Is trouwens ook best belachelijk want het blijft voor Proximus evenzeer een nuloperatie, maar soit...

Nu vroeg ik me af of je je gsmnummer zelf kan kiezen. Ik las iets van Silver waarbij je 6 cijfers zelf kan kiezen. Zou ik op die manier dan de laatste 6 cijfers van mijn huidig nummer kunnen behouden?

Ik zou het erg spijtig vinden als ik moest overstappen naar een andere provider, maar Proximus laat me helaas weinig keuze, want ik ga echt geen 699€ betalen voor een toestel dat ik kan hebben voor 149€ (en zelfs voor 99€ bij een concurrerende provider).

2 reacties

• 0 reacties
  • 25 augustus 2014
Beste Vanessa, Deze promotie is ook geldig voor reeds bestaande Proximus klanten. U kan online een formulier invullen om een aanvraag te doen. De link hiervoor is :
http://www.belgacom.be/nl/id_afo_eform/particulier...
Met vriendelijke groeten, Eva.

• Apprentice
  • 1 reactie
  • 8 juli 2016
Beste,

Hoe kan ik laatste 4 cijfers van mijn gsmnummer wijzigen?

Reageer