Vanmorgen was alles ok qua geluid op Belgacom TV maar vanmiddag helemaal niets meer op de zenders. Decoder losgekoppeld weer laten op starten maar weer niets.
Alle andere aansluitingen zoals video en pc wel geluid en op analoog ook.
Zijn er misschien problemen?
Beantwoord
Geluid via Belgacom
Beste antwoord door AndyM
Dag Stick,
Ik heb een meting uitgevoerd van de lijn en die is volledig in orde.
Geen onderbrekingen met de modem noch met de decoder.
De decoder herstarten kan zeker helpen.
Indien kan je een restore uitvoeren van de decoder.
Stap 1
Reboot de decoder door de stroom te onderbreken en weer aan te sluiten.Deze aansluiting zit helemaal rechts aan de achterzijde van het toestel.
Stap 2
Tijdens het starten, tussen P1:00 en P2:00, houdt u de volgende toetsen 10 seconden ingedrukt
POWER - MENU - OK
Je beschikt nog over een zeer oude decoder (in huur). Ik kan eventueel iemand sturen om die om te ruilen indien je dit wenst.
Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
Bekijk origineelIk heb een meting uitgevoerd van de lijn en die is volledig in orde.
Geen onderbrekingen met de modem noch met de decoder.
De decoder herstarten kan zeker helpen.
Indien kan je een restore uitvoeren van de decoder.
Stap 1
Reboot de decoder door de stroom te onderbreken en weer aan te sluiten.Deze aansluiting zit helemaal rechts aan de achterzijde van het toestel.
Stap 2
Tijdens het starten, tussen P1:00 en P2:00, houdt u de volgende toetsen 10 seconden ingedrukt
POWER - MENU - OK
Je beschikt nog over een zeer oude decoder (in huur). Ik kan eventueel iemand sturen om die om te ruilen indien je dit wenst.
Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.