Beantwoord
Geen punten bij aankoop in Proximus center
Op 17 oktober kocht ik een Samsung J7 en een hoesje voor de totale som van € 254.98.Ik was van oordeeel dat ik ook hiervoor punten zou krijgen.Er gebeurde evenwel niets,.Mijn puntensaldo bleef onveranderd.Bij navraag in het Proximuscentre wist men mij te vertellen dat je alleen punten krijgt bij een online bestelling.Ik vind dat niet eerlijk.Men had toch eenvoudig een factuur kunnen maken en dit elektronisch kunnen doorsturen naar de Premium club.Ik vind dit niet klantvriendelijk en ik hoop alsnog mijn punten te ontvangen
Beste antwoord door Marleen
Nochtans kan je punten verdienen met een aankoop van een gsm/smartphone/vast toestel/ tablet in een Proximus center (3p per € op het aankoopbedrag, zonder btw).
Je moet wel een kopie van het aankoopbewijs mailen of sturen naar de adressen die je vindt in de bijlage.
Bekijk origineelJe moet wel een kopie van het aankoopbewijs mailen of sturen naar de adressen die je vindt in de bijlage.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.