Skip to main content

premiumpunten inruilen

Ik kan niet via e-services mijn punten inruilen.

Heb meermaals al geprobeerd en krijg steeds de melding dat ik geen toegang heb tot deze dienst.Nochtans is mijn log in en wachtwoord correct.

Ben zelfs al langs geweest in eenBelgacom winkel,helaas konden ze me ginder ook niet helpen.l

Hoe kan ik deze punten inruilen?Een aantal punten vervallen namelijk eind september!

Graag dringend een oplossingsub.b
This topic has been closed for comments

11 reacties

Elsa
  • 156 reacties
  • 31 augustus 2014
stuur eens een Privé bericht aan Eva doorsturen ⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 31 augustus 2014
Heb ik reeds gedaan.

• Apprentice
  • 6 reacties
  • 1 september 2014
ik heb dezelfde opmerking ik heb al, meermaals gebeld naar belgacom en ze zeggen mij iedere keer dat ze het gaan in orde brengen maar het gebeurd niet vroeger kon ik met mijn wachtwoord zowel mijn punten ruilen en ook die van mijn man bij proximus nu gaat dat niet meer IS BELGACOM WEL DEGELIJK OOK PROXIMUS ?????

• Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 september 2014
Bij mij lukken de bizz club punten niet … vind het niet terug en volg wel de instructies ...

Elsa
  • 156 reacties
  • 2 september 2014
Al eens Eva gecontacteerd ► ⚊▶ http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 september 2014
Eva reactie was dat het de tijdelijke internet bestanden zijn die je moet verwijderen.

Er zijn geen problemen met de e-services volgens haar?

Nochtans zelfs in de Belgacom winkel konden ze het niet in orde krijgen.

Elsa
  • 156 reacties
  • 3 september 2014
Soms kan dit wel helpen door in je browser cookies en historie te wissen , maar inderdaad is dit niet altijd de reden. Ik denk dat ze met problemen gezeten hebben want via andere kanalen zijn er nog veel klachten geweest over e-services !

• Apprentice
  • 1 reactie
  • 5 september 2014
ik heb op 23/8 punten omgeruild voor 50 euro pay&go belkrediet. op mijn e-services staat ' uitgevoerd '

aangezien ik nog niks ontvangen heb, bel ik vandaag naar 1910.

de 'grapjas' die daar opneemt, vertelt mij dat ik 6 weken moet wachten vooraleer ik een klacht kan indienen.

ter vergelijking : als ik 50 euro stort, heb ik een belkrediet-code binnen de 3 minuten !!!!

een schande noem ik dit !

Elsa
  • 156 reacties
  • 5 september 2014
inderdaad dit heb ik hier nog gelezen van Eva van belgacom dat het tot zes weken kan duren !

• Apprentice
  • 1 reactie
  • 14 januari 2015
Beste,

Heb in november 2014 mijn ptn ingeruild voor 2 cinema ticketten, heb nog steeds niets ontvangen!

Mijn ptn zijn allang afgetrokken maar heb nooit de tickketten ontvangen?

Gelieve deze na te zien, mijn klantnr is 606198590.

Alvast bedankt

Elsa
  • 156 reacties
  • 14 januari 2015
privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'