Skip to main content
Beantwoord

inkomende oproepen als anoniem


Sinds ik ben overgestapt naar pay&go komen al mijn inkomende gesprekken binnen als zijnde anoniem. Nummerherkenning staat aan. Hoe op te lossen

Beste antwoord door Martin

@Kokochanel 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst, zoals het betrokken nummer waarover het probleem hier gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

11 reacties

Martin
  • 33208 reacties
  • Antwoord
  • 16 maart 2024

@Kokochanel 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst, zoals het betrokken nummer waarover het probleem hier gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • 286 reacties
  • 17 maart 2024

@Kokochanel 

Zijn al je contacten nog opgeslagen in je telefoon?

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 20 maart 2024

Ja. Contacten staan nog in telefoon 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 20 maart 2024

@Martin 

De gegevens zijn aangevuld in mijn profiel. Dank om in orde te brengen a.u.b.  


Martin
  • 33208 reacties
  • 20 maart 2024
Kokochanel schreef:

@Martin

De gegevens zijn aangevuld in mijn profiel. Dank om in orde te brengen a.u.b.  

Gewoon afwachten nu tot een PX moderator hier reageert.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 20 maart 2024

@Kokochanel 

goedemorgen,

ik kan het nummer vermeld in je profiel niet terugvinden: kan je eens nakijken, aub?

mvg

Tina

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 20 maart 2024

Hey. Sorry. Nummer staat juist nu. Is pay&go 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 21 maart 2024

Enig idee wanneer probleem opgelost zou worden? 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 22 maart 2024

@Kokochanel  Dit zou in orde moeten zijn? Laat je nog iets weten?  Groetjes Luc


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 22 maart 2024

Beste Luc. Nog altijd niet opgelost. Zie foto. 

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2140 reacties
  • 28 maart 2024

@Kokochanel Heeft u al eens geprobeerd om uw simkaart in een ander gsm-toestel te steken om te kijken al het dan wel werkt.Groetjes,Joel