Skip to main content

IM12384486

• 15 november 2023
  • 7 reacties
  • 109 Bekeken

Nummeroverdracht Telenet naar Proximus. Simkaart nog steeds niet actief. 

Kan er gekeken worden naar IM12384486? Klantnummer 33xxxx86

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 16 november 2023

@MANTW Ticket IM12384486 is volop in behandeling bij IT.Van zodra alles in orde is gaat de dosssierbeheerder u contacteren.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

• 17 november 2023

Is dit de oplossing? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 17 november 2023

Ik vrees dat u pas ten vroegste maandag een reactie van een Proximus moderator op dit publieke forum zult kunnen bekomen

Via de website crdc kunt u desgevallend nagaan welke uw huidige operator is

Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

(en desgevallend indien het Proximus zou zijn, kunt u mogelijks een e-sim bekomen in een Proximus center mocht dit u sneller vooruit kunnen helpen)

• 18 november 2023

Bedankt voor de tip M_016. Ik heb net gecheckt op de website van CRDC en blijkt dat mijn nummer bij Proximus zit. Ik zal toch nog veel geduld moeten hebben, helaas.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 20 november 2023

@MANTW 

dossierbeheerder is, zoals geschreven in een ander topic van jou, gecontacteerd.

groeten

Tina

• 24 november 2023

Beste, Ik ben terug overgestapt naar jullie concurrent TELENET.

Gelieve mijn proximus forum account, alsook het MyProximus-account (alles bij Proximus) permanent af te sluiten en mijn persoonlijke gegevens i.h.k.v. GDRP-wetgeving te verwijderen.
Graag annulatie factuur.

Bedankt om het hiervoor nodige te doen.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 24 november 2023

@MANTW Er is een Ombudsdossier ingediend.De procedure is dan dat alles via de Ombudsman zal afgehandeld/in orde gebracht worden.Groetjes,Joel