Ik kreeg vandaag een bericht gekregen van het nummer +32477200124 waarin er staat :
Beste Proximus klant, prettig verblijf in Nederland. En dan volgt een hele uitleg over dat mijn tariefplan geldig blijft in Nederland. Maar ik ben vandaag helemaal niet naar Nederland geweest en ben zelfs niet in de buurt van Nederland geweest. Waarom krijg ik dan zo’n bericht ?
Beste antwoord door Joel M
@Raenafel Ik ga ervan uit dat het over het gsm-nummer 0495xxxx37 gaat wat in uw profile staat.Op dat gsm-nummer vinden we geen sms terug.Ik ga in dit geval ervan uit dat men het bericht naar het verkeerd gsm-nummer heeft verzonden..Indien het nog zou voorvallen mag u ons dit melden.Dan laten we het verder onderzoeken.Excuses alvast voor de verwarring en ongemak.Groetjes,Joel
@Raenafel Ik ga ervan uit dat het over het gsm-nummer 0495xxxx37 gaat wat in uw profile staat.Op dat gsm-nummer vinden we geen sms terug.Ik ga in dit geval ervan uit dat men het bericht naar het verkeerd gsm-nummer heeft verzonden..Indien het nog zou voorvallen mag u ons dit melden.Dan laten we het verder onderzoeken.Excuses alvast voor de verwarring en ongemak.Groetjes,Joel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.
Proximus gebruikt cookies
Proximus installeert cookies om het gebruik van haar websites te analyseren, om je surfervaring te verbeteren en om de inhoud en de advertenties op haar websites beter af te stemmen op je mogelijke interesses. Ook partners met wie Proximus samenwerkt kunnen via de Proximus websites advertentiecookies installeren om je op andere websites en sociale media advertenties te tonen die relevant kunnen zijn voor jou. Hou er rekening mee dat als je bepaalde cookies blokkeert, het de correct werking van de website kan verstorenCookiebeleid