In september zijn we overgestapt van Telenet naar Proximus met ons gsm/tv/internetabonnement. Wij hebben 2 mobiele nummers met een onbeperkt Mobile Flex Unlimited abbonement en kunnen geen gedetailleerd verbruik zien in de app en online op Myproximus. Enkel het aantal verbruikte GB’s is zichtbaar. Ik heb reeds de klantendienst gecontacteerd en kreeg de uitleg “Als u een onbeperkt abbonement heeft , kan u geen gedetailleerd verbruik zien” Bij Telenet had ik ook een onbeperkt abonnement en hier waren mijn berichten en oproepen perfect op te volgen. Graag een oplossing hiervoor.
Alvast bedankt.
Beantwoord
Geen gedetailleerd verbruik zichtbaar
Beste antwoord door Pat52
De betaler van de factuur krijgt de gespreksdetails ( nummers ) niet standaard te zien. Als u het wenst, kunt u ze echter zichtbaar maken door met de gsm in kwestie gratis TONEN (in hoofdletters) te sms’en naar 8787. (Dit voor elk GSM abonnement met het toestel verbonden aan het GSM nummer)
Indien dit gelukt is na TONEN te sms’en naar 8787:
- Proximus stuurt onmiddellijk een bevestigings-sms met de volgende tekst: Proximus-info : Beste klant, uw aanvraag werd geregistreerd
- Binnen 24 uur stuurt Proximus een tweede sms: Proximus-info : Beste klant, zoals gevraagd, is het gedetailleerde overzicht van de gesprekken voor dit gsm-nummer voortaan vrijgegeven. En kan je dit zien in My Proximus , alsook op de toekomstige aanrekeningen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.