Skip to main content
Beantwoord

Ik kan geen smartphone toevoegen aan mijn abonnement

  • 23 november 2021
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

Telkens wanneer ik het probeer, zegt de flow dat mijn abonnement niet compatibel is. We hebben echter wel een Flex Pack dus dit zou moeten lukken.

Beste antwoord door Joel M

@samisonmario Ik zie dat er voor morgen 25/11/21 een levering opstaat voor een Apple iPhone 13 Pro 256GB Silver.Is dat de smartphone die je wou bestellen? Groetjes,Joel

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2164 reacties
  • Antwoord
  • 24 november 2021

@samisonmario Ik zie dat er voor morgen 25/11/21 een levering opstaat voor een Apple iPhone 13 Pro 256GB Silver.Is dat de smartphone die je wou bestellen? Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 24 november 2021
Joel M schreef:

@samisonmario Ik zie dat er voor morgen 25/11/21 een levering opstaat voor een Apple iPhone 13 Pro 256GB Silver.Is dat de smartphone die je wou bestellen? Groetjes,Joel

Ja hoor, dit topic mag gesloten worden, ik heb met de klantendienst gebeld en alles is helemaal in orde


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2164 reacties
  • 24 november 2021

@samisonmario Fijn om te horen dat alles in orde is gekomen:thumbsup: Groetjes,Joel