Skip to main content
Beantwoord

Pay&Go-kaart : voicemail zelf activeren of deactiveren


Pay&Go-kaart : voicemail zelf activeren of deactiveren lukt niet. 2x geprobeerd blijft op aan staan. Ik zou het graag deactiveren. Bedankt

Beste antwoord door HeidiE

Dag @Elvira vul je het nummer in kwestie even aan op het klantprofiel? Groetjes, Heidi

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

6 reacties

MADI
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 171 reacties
  • 7 april 2021

het kan twee uur duren voor je  voice mail desactief  staat.


MADI
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 171 reacties
  • 7 april 2021

Martin
  • 33514 reacties
  • 7 april 2021

@Elvira Aangezien dit nog voorvalt dat dit niet lukt (zelf al wacht je lang genoeg) kan het zijn dat het moet even nagetrokken/ingesteld  worden door een prox forummedewerker als die hier de draad opneemt.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2531 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2021

Dag @Elvira vul je het nummer in kwestie even aan op het klantprofiel? Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 8 april 2021

Dag HeidiE 

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Alvast bedankt om dit in orde te brengen.

 

Met vriendelijke groet

Elvira


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2531 reacties
  • 8 april 2021

Gegevens gevonden @Elvira , we doen het nodige! :wink: