Skip to main content
Beantwoord

Bestelling

  • 25 november 2020
  • 7 reacties
  • 365 Bekeken

Ik heb 19 november een iphone besteld via de proximus site.

Tot op heden heb ik geen betalingsverzoek ontvangen.

Is het normaal dat dit zo lang duurt?

 

Mvg, Dries

Beste antwoord door HeidiE

Dag Dries, je bestelling werd gisteren geanulleerd, wegens een problem met de ID check. Je komt best langs in een verkooppunt voor een nieuwe bestelling. Groetjes, Heidi

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 november 2020

Al een week staat mijn bestelling op ‘’je pakket wordt klaargemaakt’’.

Kan dit opgelost worden aub?


Martin
  • 33514 reacties
  • 25 november 2020

morgen kunnen de prox medewerkers dit verder toelichten hoe de stand van zaken is.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2531 reacties
  • 26 november 2020

Dag Dries, vul je de klantgegevens aan in het klantprofiel, voor nazicht? Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 26 november 2020

Beste Heidi, gegevens zijn aangepast. Mvg, Dries


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2531 reacties
  • Antwoord
  • 26 november 2020

Dag Dries, je bestelling werd gisteren geanulleerd, wegens een problem met de ID check. Je komt best langs in een verkooppunt voor een nieuwe bestelling. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 21 september 2022

Ik heb onlangs een iphone 14 pro proberen bestellen en heb ik weer hetzelfde probleem.

Wat is de status van mijn bestelling? Kan je deze bestelling annuleren voor mij?


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • 22 september 2022

@Dries Hawrijk 

beste,

deze bestelling staat reeds als geannuleerd.

groetjes

Tina