Een tweetal weken geleden heb ik een Sony Xperia 5 II gekocht, maar ik krijg hierop geen 5G. In mijn toestel staat het aan en mijn abonnement ondersteunt het ook. Wel zie ik dat hij niet bij de ondersteunde toestellen voor 5G staat. Wordt hieraan gewerkt en op welke termijn mag ik dat verwachten? Ik zie dat de IPhone 12 daar bijvoorbeeld wel bijstaat en die is recenter…
Ook werkt VoLTE niet op mij toestel. Wanneer ik bel gaat dat via 3G of 2G. De optie "bellen via 4G" staat aan. Kan het zijn dat dat apart voor mijn nummer geactiveerd moet worden? Of ligt dat ook aan het model dat niet ondersteund wordt?
Mijn nummer staat in mijn profiel.
Alvast bedankt om hier eens naar te kijken.
Beste antwoord door jonathandr
HansDD schreef:
Een tweetal weken geleden heb ik een Sony Xperia 5 II gekocht, maar ik krijg hierop geen 5G. In mijn toestel staat het aan en mijn abonnement ondersteunt het ook. Wel zie ik dat hij niet bij de ondersteunde toestellen voor 5G staat. Wordt hieraan gewerkt en op welke termijn mag ik dat verwachten? Ik zie dat de IPhone 12 daar bijvoorbeeld wel bijstaat en die is recenter…
Ook werkt VoLTE niet op mij toestel. Wanneer ik bel gaat dat via 3G of 2G. De optie "bellen via 4G" staat aan. Kan het zijn dat dat apart voor mijn nummer geactiveerd moet worden? Of ligt dat ook aan het model dat niet ondersteund wordt?
Mijn nummer staat in mijn profiel.
Alvast bedankt om hier eens naar te kijken.
hi, ik kijk om de optie voor je te activeren deze zouden dan in de loop van de avond actief voor je worden
Een tweetal weken geleden heb ik een Sony Xperia 5 II gekocht, maar ik krijg hierop geen 5G. In mijn toestel staat het aan en mijn abonnement ondersteunt het ook. Wel zie ik dat hij niet bij de ondersteunde toestellen voor 5G staat. Wordt hieraan gewerkt en op welke termijn mag ik dat verwachten? Ik zie dat de IPhone 12 daar bijvoorbeeld wel bijstaat en die is recenter…
Ook werkt VoLTE niet op mij toestel. Wanneer ik bel gaat dat via 3G of 2G. De optie "bellen via 4G" staat aan. Kan het zijn dat dat apart voor mijn nummer geactiveerd moet worden? Of ligt dat ook aan het model dat niet ondersteund wordt?
Mijn nummer staat in mijn profiel.
Alvast bedankt om hier eens naar te kijken.
hi, ik kijk om de optie voor je te activeren deze zouden dan in de loop van de avond actief voor je worden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.