Beantwoord
overschrijding 3 keer in 3 seconden?
dinsdag om 23 juli kreeg ik kort na elkaar drie berichten van Proximus die een overschrijding meldden van gebruik
ik snap niet waarom dit opeens op drie seconden drie keer na elkaar gemeld werd
en waarom geen 1e melding na de eerste overschrijding ?
en waarom in drie berichten op 3 seconden
met drie verschillende bedragen?
Hoe kan je nu plots op 3 seconden drie maal met verschillende bedragen de limiet overschrijden? waarom geen bericht als de limiet een eerste keer overschreden werd? zodat ik kon onderzoeken wat dit verbruik veroorzaakte. Ik heb hierover gebeld. Dame aan de telefoon vond mij een mongool omdat ik mijn verbruik niet had opgevolgd
op mijn vraag waarom dat in drie seconden zoveel kon verbruiken zei ze dat ik niks besefte van de kost van digitale data en dat ik er niks van kende. en nog meer zeer onprettige beledigingen ......
ik snap niet waarom dit opeens op drie seconden drie keer na elkaar gemeld werd
en waarom geen 1e melding na de eerste overschrijding ?
en waarom in drie berichten op 3 seconden
met drie verschillende bedragen?
Hoe kan je nu plots op 3 seconden drie maal met verschillende bedragen de limiet overschrijden? waarom geen bericht als de limiet een eerste keer overschreden werd? zodat ik kon onderzoeken wat dit verbruik veroorzaakte. Ik heb hierover gebeld. Dame aan de telefoon vond mij een mongool omdat ik mijn verbruik niet had opgevolgd
op mijn vraag waarom dat in drie seconden zoveel kon verbruiken zei ze dat ik niks besefte van de kost van digitale data en dat ik er niks van kende. en nog meer zeer onprettige beledigingen ......
Beste antwoord door AntonellaD
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.