Beantwoord
SMS’en naar verkorte nummers lukt niet
Beste,
Een bericht versturen naar verkorte nummers (vb. 4411 om een parkeerplaats te betalen via SMS) lukt niet meer sinds enkele maanden. Hebben jullie enig idee hoe dit kan opgelost worden? Alvast bedankt.
Mvg,
David
Een bericht versturen naar verkorte nummers (vb. 4411 om een parkeerplaats te betalen via SMS) lukt niet meer sinds enkele maanden. Hebben jullie enig idee hoe dit kan opgelost worden? Alvast bedankt.
Mvg,
David
Beste antwoord door pdecost
Bedankt GeertC voor je inspanning maar ondertussen is het probleem verholpen door de klantendienst.
Mijn Mobulus FullControl S bleek het probleem te zijn : hier worden blokkeringen opgelegd op het versturen van SMS'en naar betalende- (o.a. verkorte nummers ) en internationale nummers.
Mijn abonnement is omgezet van Mobulus FullControl S naar Mobulus S. Dit contract kost evenveel maar legt geen beperkingen op. Het eerste contract blijkt bedoeld te zijn voor ouders die hun kinderen een abonnement willen aanbieden maar met beperkingen om geen buitensporige onkosten te maken.
Bekijk origineelMijn Mobulus FullControl S bleek het probleem te zijn : hier worden blokkeringen opgelegd op het versturen van SMS'en naar betalende- (o.a. verkorte nummers ) en internationale nummers.
Mijn abonnement is omgezet van Mobulus FullControl S naar Mobulus S. Dit contract kost evenveel maar legt geen beperkingen op. Het eerste contract blijkt bedoeld te zijn voor ouders die hun kinderen een abonnement willen aanbieden maar met beperkingen om geen buitensporige onkosten te maken.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.