Skip to main content

Lijst opgenomen programma' s

  • 8 maart 2016
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Bij het inschakelen van de TV vragen we vaak de lijst van de opgenomen programma' s op. Hier kan je zien of het programma op de schijf dan wel op de server werd opgenomen. Soms verschijnen de op de server opgenomen programma' s niet in de lijst. De decoder opnieuw opstarten helpt soms.

Een ander probleem: pertinent weten dat je een programma hebt ingesteld om op te nemen, wat achteraf niet gebeurd is.

Ik vond het andere opnamemenu veel gebruiksvriendelijker en veel zuiniger: immers, nu wordt standaard een half uur na het einde van het programma opgenomen, terwijl we dat vroeger instelden op maximum 10 minuten! Wie betaalt de rekening...?

1 reactie

Elsa
  • 27742 reacties
  • 8 maart 2016
Dit zijn inderdaad problemen die hier meerdere keren gemeld worden met de decoder v5, normaal was er een nieuwe software update voorzien in maart, dus maar hopen dat dit de oplossing voor dergelijke problemen gaat brengen.

Reageer