Skip to main content

Veranderen van abonnement

• 11 januari 2015
  • 4 reacties
  • 162 Bekeken

Hallo,

Ongeveer 1,5 jaar geleden kocht ik een nieuwe gsm, waarop de verkoper me een abonnement aanprees ipv een pre-paid kaart. Het abonnement was een smart 15 abonnement, en de verkoper vertelde me dat dit een promo was, en dat ik na verloop van de promo opnieuw 20 euro per maand zou moeten betalen. Dit vond ik wat veel, gezien mijn huidig verbruik, maar de verkoper vertelde me dat ik, indien er zich een nieuwe promo voordeed, ik direct kon veranderen. Nu heb ik wat rondgekeken, en er is inderdaad opnieuw een smart 15 abonnement.

Ik vroeg mij echter af, wanneer je van abonnement verandert, gebeurt deze wijziging dan nadat de huidige factuur betaald is? Er zijn ondertussen al 11 dagen verstreken, en ik zou niet graag beide abonnementen gelijktijdig hoeven te betalen brutaal

Bedankt,

Michael

4 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 1815 reacties
  • 11 januari 2015
Naar mijn weten betaalt men voor een smart+15 abonnement € 15/maand en niet € 20/maand, die verkoper heeft u iets wijsgemaakt.

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 januari 2015
Smart +15 was een promo die 1.5 jaar duurde, toen betaalde ik 15. Nu betaal ik 20 euro, aangezien smart 15 een promotie was op smart 20.

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 11 januari 2015
Een huidige Smart+15 stemt volledig overeen met een Smart20 voorheen d.w.z. 120 belminuten, gratis SMS'en en 1GB 3/4G datavolume. dat was een tijd slechts 500MB.

• 0 reacties
  • 12 januari 2015
Hallo
Een abonnementsverandering wordt in principe met de factuur datum
gedaan.
Het is ook mogelijk om dit tijdens de lopende factuur te doen. Dan betaalt u
het oude tariefplan Pro-rata en het nieuwe tariefplan volledig.
Indien u mij via PM uw nummer doorgeeft, dan kan ik het voor u eens
nakijken.
Met vriendelijke groeten.
Samantha