Eerst en vooral, er is al gebeld geweest met de technische dienst van Belgacom maar zij zouden niet weten wat er mis is...
De afgelopen jaren kon ik downloaden tegen een gemiddelde (werkelijke) snelheid van 2.5 MB / S.
Sinds begin deze maand zijn we overgeschakeld van Internet Comfort naar Internet Maxi en de afgelopen dagen geraak ik niet meer boven de 1.0 MB / s. Wanneer ik nu download tegen deze 1.0 mb /s is zelfs het internet bedienen traag terwijl ik vroeger een limiet instelde in Steam op 2.0 mb /s zodat ik nog zonder problemen kond surfen op het web.
De technische dienst vertelde me dat deze overschakeling van pack nooit hiervoor zou kunnen zorgen aangezien enkel het download limit stijgt naar 500gb de maand.
Wat al geprobeerd?
- heropstarten modem en PC
- gebruik andere laptop
- andere ethernetkabel getest en via wifi
- gebeld naar de technische dienst. (Deze heeft wel goed zijn best gedaan me te helpen alleen is er geen oplossing uit de bus gekomen...)
Kan iemand mij vertellen wat ervoor zou hebben gezorgd dat ik van 2.5mb (max 2.8 /s) naar minder dan de helft, 1.0mb, ben gezakt?
Mvg,
Louis.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.