Skip to main content
Vraag

MyProximus: ios app en web via safari op ios apparaat

  • 15 december 2016
  • 7 reacties
  • 203 Bekeken

Luc_028
ik kan op mijn iOS app myproximus geen connectie maken omwille van het feit dat dit enkel via 3G/4G dient te gebeuren. Het alternatief is via web, langs safari. Sinds de laatste aanpassingen op de proximus website wordt de content niet geladen, en is het dus ook niet mogelijk om beheer te doen op mijn producten van mijn pack en account. Graag een degelijke oplossing... Tegelijkertijd stel ik vast dat sinds de laatste update van de site alle aangevraagde extra volumes voor download verdwenen zijn uit mijn account. Ook hier graag een oplossing. Het is tevens nog steeds onbegrijpelijk dat voor onbeperkt internet nog steeds extra volumes dienen te worden aangevraagd na gebruik van 500Gb: bij NAS-gebruik en streaming, downloads en synchronisatie en backups loopt het datagebruik vrij snel op...

7 reacties

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 15 december 2016
Op dit moment ook problemen met myproximus op de laptop.
Melding: Oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien.
Hebben meer mensen dit probleem

Luc_028
  • Auteur
  • Practitioner
  • 38 reacties
  • 15 december 2016
op macbook geen probleem via safari...

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 15 december 2016
Werkt weer via IE.

Luc_028
  • Auteur
  • Practitioner
  • 38 reacties
  • 15 december 2016
via watte? 🙂

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 15 december 2016
Internet Explorer

Luc_028
  • Auteur
  • Practitioner
  • 38 reacties
  • 15 december 2016
I know 😉 Kvond het gewoon grappig... Wordt dat nog gebruikt?

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 15 december 2016
Werk ermee op mijn laptop tot volle tevredenheid :8. Op mijn tablet Safari.