Skip to main content
Vraag

Al 2 weken geen internet of tv en al 10000 telefoontjes naar de klantendienst!

  • 20 januari 2017
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Beste,

ik had graag EEN persoon gehad die mijn dossier behandelt. Ik heb sinds mijn verhuis al 30 medewerkers aan de lijn gehad, geen enkel van hen wist wat er gaande was en een verantwoordelijke krijg ik al ook nooit aan de lijn! Ik heb al TWEE DAGEN thuis zitten wachten op een technieker die maar niet komt en bijgevolg ook al TWEE DAGEN verlof moeten pakken! Ik ben dit echt kotsmoe. Als ik zie dat de CEO en de Executive staff van Proximus diploma's van Stanford e.a. behaald hebben vraag ik me af waarvoor ze die gebruiken. Dit is echt ongelooflijk dat jullie, met de winsten die jullie maken niet investeren in een software systeem die het dossier chronologisch opvolgt! Ik heb al twee klachten ingediend en ik wil NU eindelijk een oplossing!!!
This topic has been closed for comments

1 reactie

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2538 reacties
  • 23 januari 2017
Dag Kim1050,

Bezorg je (in privébericht) klantgegevens voor nazicht?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

HeidiE