Ik probeer al 2 dagen extra volume aan te kopen voor internet start wat 5 euro kost.
Telkens ik klik op 'koop een extra bundel' en dan mijn keuze aan vink wordt ik naar mijn producten pagina gestuurd. Dit duurt al 2 dagen en was vorige keer net het zelfde. Toen heb ik naar proximus gebeld en konden ze me niet helpen...
Iemand dit ook al meegemaakt en toevallig een oplossing?
Beantwoord
Internet start extra volume werkt weer niet
Beste antwoord door nicodp
Hallo Annelienv,
Ik heb hetzelfde probleem:
- internet maxi abonnement: 500 GB maandlimiet deze morgen bereikt; aangezien we nogal grootverbruikers zijn hier (meerdere pc's, tablets, smarttv's met netflix etc) wou ik tot eind van de maand het (gratis) extra volume van 150GB activeren via de site.
- ik volg exact dezelfde weg: bij mijnverbruik zie ik dat ik een extra bundel kan bestellen, nadien kom ik op andere pagina met activatie extra volume per type abonnement, na klikken extra volume bij internet maxi....kom ik ook op de mijnproducten pagina uit, en zie ik geen wijziging of toevoeging... geen effect
- heb naar Support lijn gebeld en helpdesk medewerker zegt me dat (1) ik moet proberen via een andere browser en (2) z'n "expert" voor dit net de deur uit is ... ; bovendien kunnen zij dit niet activeren zeggen ze (waarom zou de 'expert' het dan wel kunnen soit)
- geen oplossing, tenzij een open wifi van de buren gebruiken :-)
UPDATE: even verder kijken dan de neus lang is...:D
Het lukt wel degelijk; als je terug bij 'Mijn Producten' komt moet je midden op pagina kijken bij 'Mijn Diensten'; daarin tab-blad "Beschikbaar" kiezen en dan kan je daar "Extra Volume 150GB free" vinden (met 'gratis abonnement') en dan hoef je gewoon hier op te klikken; bestellen & bevestigen. Heb nadien bij "MijnVerbruik" gecontroleerd en ik heb nu effectief 650GB volume staan nog; kinderfeestje met Netflix zal toch nog lukken dit weekend 🙂
Bekijk origineelIk heb hetzelfde probleem:
- internet maxi abonnement: 500 GB maandlimiet deze morgen bereikt; aangezien we nogal grootverbruikers zijn hier (meerdere pc's, tablets, smarttv's met netflix etc) wou ik tot eind van de maand het (gratis) extra volume van 150GB activeren via de site.
- ik volg exact dezelfde weg: bij mijnverbruik zie ik dat ik een extra bundel kan bestellen, nadien kom ik op andere pagina met activatie extra volume per type abonnement, na klikken extra volume bij internet maxi....kom ik ook op de mijnproducten pagina uit, en zie ik geen wijziging of toevoeging... geen effect
- heb naar Support lijn gebeld en helpdesk medewerker zegt me dat (1) ik moet proberen via een andere browser en (2) z'n "expert" voor dit net de deur uit is ... ; bovendien kunnen zij dit niet activeren zeggen ze (waarom zou de 'expert' het dan wel kunnen soit)
- geen oplossing, tenzij een open wifi van de buren gebruiken :-)
UPDATE: even verder kijken dan de neus lang is...:D
Het lukt wel degelijk; als je terug bij 'Mijn Producten' komt moet je midden op pagina kijken bij 'Mijn Diensten'; daarin tab-blad "Beschikbaar" kiezen en dan kan je daar "Extra Volume 150GB free" vinden (met 'gratis abonnement') en dan hoef je gewoon hier op te klikken; bestellen & bevestigen. Heb nadien bij "MijnVerbruik" gecontroleerd en ik heb nu effectief 650GB volume staan nog; kinderfeestje met Netflix zal toch nog lukken dit weekend 🙂
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.