Skip to main content

Toevoeging/verwijdering BTW-nummer van factuur lukt NIET online niet!

• 9 juli 2013
  • 1 reactie
  • 240 Bekeken

Hallo,

Tenzij ik over iets kijk, ik krijg online niet de optie te zien om een BTW-nummer toe te voegen (uiteraard dan ook niet om te verwijderen). Ik ben zelfstandige in bijberoep en moet mijn BTW-nummer op dat factuur zien verschijnen.

Als ik wil bellen naar de facturatiedienst, krijg ik een sexy automatische stem te horen die heel wat opties voorstelt maar waarmee ik na 10 minuten nog niet geholpen ben... met een medewerker spreken gaat ook niet omwille van een of andere duistere reden... Als ik de 078-lijn bel lukt het niet en ook niet met de klantenservie nummer???

Heeft iemand aub enig idee hoe ik, zonder dat het een eeuwigheid duurt, dat BTW-nummer op dat factuur kan toveren?! Wie kan ik DIRECT (ik bedoel: rechtstreeks en niet met 50 opties) contacteren om dat gedaan te krijgen.

Ik hoopte dat online te kunnen klaarspelen maar blijkbaar werkt dat niet.

Ziet Belgacom wat we posten? Indien ja, kunnen jullie me aub helpen of gaat dat zo niet lukken?

Groeten,

Dan
This topic has been closed for comments

1 reactie

• 0 reacties
  • 9 juli 2013
Beste,

Als u uw klantenrekeningnummer en BTW nummer kunt doorgeven, zullen wij het nodige voor u doen om dit voor u zo spoedig mogelijk in orde te brengen.

Mvg
Eva