Sinds gisteren heb ik een fritzbox update gehad en werkt mijn Iogin helemaal niet meer met login @skynet vanachter. Hiervoor moest ik altijd mijn PPP login ingeven in de fritzbox en uit de lijst kon ik dan proximus kiezen. Sinds de update staat proxumus nog altijd tussen die lijst maar kan ik geen PPP gegevens meer invoeren en selecteer ik die modus werkt het internet gewoon niet. Dus ik het zodanig dan dat ik kies de lijst providers voor handmatig en geef ik het de naam proximus, login komt er op deze manier wel te staan en gebruik ik met @skynet vanachter en heb zelfs met @proximus op het einde geprobeeerd en geef mijn wachtwoord in die ik dan via die PPP gegevens maar de test geeft aan dat alles in orde is maar geen internet door krijg maar wel de verbinding vdsl wel alles binnen krijg. Ik heb via mijn proximus als ik naar mijn producten ga en geavanceerd duw alleen maar deze optie de PPP gegevens. Waarom werkte dit wel met alle andere modems en de fritzbox 7530 dat ik nu heb maar opeens uit het niks werkt die manier van login niet meer? Ik heb alleen ook maar deze als optie want heb zelf geen bbox meer dus ik ben afhankelijk van het via de fritzbox te doen dat altijd heeft gewerkt met de PPP login maar plots 0peens niet meer!?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.