helpdesk niemand kan het of begrijpt het.
Vreselijk die helpdesk van Proximus. Ik heb nog nooit zo'n hoop onbekwame medewerkers bij elkaar gehoord.
Ze verstaan je nooit, behandelen of je een kind van 3 jaar bent, sturen je het hele internet rond.
Een oplossing hebben ze nog nooit gegeven, kunnen ze ook niet.
Uiteindelijk heb ik mijn e-mailprobleem zelf opgelost, die veroorzaakt zijn door een technisch probleem bij Proximus.
10 dagen heb ik gechat en gebeld, van kastje naar de muur gestuurd, meermaals werd het gesprek beëindigd.
En je kunt nergens terecht om een klacht neer te leggen.
In die 10 dagen ben ik alle dagen opgebeld geworden en heb mails ontvangen voor fiber.
Er kwamen zelfs twee jonge mannen aan de deur 1 met mantel van Proximus en zijn collega met mantel van Woonhaven.
Zonder te bellen direct in de gang? Vol leugens, waar 2 van onze kwetsbare bewoners zijn ingetrapt.
Na dat wij hier al 1,5 jaar dagelijks de last ondervinden van het aanleggen van fiber.
Straten worden tot 3 keer toe opgebroken, storingen zijn dagelijkse kost.
Van het lawaai nog maar gezwegen, pas aangelegde straten zijn helemaal terug naar af.
Mijn wens zou zijn dat er eindelijk iemand is, die deze praktijken van Proximus aanpakt.
Mocht u nog een e-mailadres hebben van Proximus waar ik terecht kan met mijn klachten, zou dit zeer welkom zijn.
Tip de instelling voor mail poort 25 en niet 587 wat de helpdesk zegt.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.