Skip to main content
Vraag

E-press

  • 1 februari 2023
  • 7 reacties
  • 125 Bekeken

Ik heb een flex-s abonnement. Dit met WiFi en tv. Hoe komt het dat ik geen recht heb op E-press terwijl dit toch staat aangegeven bij het bestellen van het abonnement? 

This topic has been closed for comments

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4402 reacties
  • 1 februari 2023

Ik vrees dat Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum pas vanaf morgen terug aanwezig zijn op dit publieke forum teneinde (te proberen) bovenstaande op te lossen 

Concreet hebt u met een pack Flex S wel degelijk contractueel recht op een toegang tot E-press

CS_Pack_FlexS_NL~2023-01-02-06-31-51~cache.pdf (proximus.be)

Ref.:

Contract samenvatting | Proximus


Martin
  • 33553 reacties
  • 1 februari 2023

@Theebz Heb je ingelogd  op de → MyProximus website om te checken of My e-Press in jouw pack inbegrepen is? 

FYI: My e-Press: Het Laatste Nieuws in je pack | Proximus

TIP: indien het niet lukt en omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 1 februari 2023

Ik zie in mijn proximus dat het er niet tussen staat. Daarom vond ik dit wat vreemd. Moet misschien nog geactiveerd worden ofzo...


Martin
  • 33553 reacties
  • 1 februari 2023

@Theebz als je nog maar recentelijk je flex abonnement hebt zou het kunnen dat nog niet alles doorgestroomd is, maar morgen kunnen de PX forummedewerkers dit verder natrekken voor u, vul daarom ook je forumprofiel aan zodat je hiermee direct verder kunnen.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2182 reacties
  • 2 februari 2023

@Theebz Ik zie dat administratief alles actief staat.Ik ga u iemand van de technische dienst doorgeven om het verder na te kijken.Indien het probleem bij HLN zelf zou liggen ga ik uw GID code privé doorsturen.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 februari 2023

Super, bedankt. Het werkt teug.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • 2 februari 2023

@Theebz

je kan dus de HLN+ artikels lezen?

 

Geert