Aan de ingenieurs van Proximus die het nieuwe mailprogramma ontwikkelden in samenwerking met Cisco.
Zet de functie Spamfilter Aan of Uit terug in de Webmail en deProximus Mail App.
Want nu die automatische Spamfilter is een ramp!!!
Echte Spam komt door en gewone mails komen in de spam box terecht.
Een voorbeeld: Elke dag komen de mails van de krant De Morgen in de Spam terecht afzender ( bounce@mail.demorgen.be).
Eerst was het volgens Proximus een probleem omdat ze naar een Skynet mail adres werden gestuurd. Heb dit dan veranderd naar een Proximus mail adres zelfde probleem afzender bounce@mail.demorgen.be word als spam beschouwd
Als test heb ik de mails laten sturen naar mijn Gmail adres daar komen ze netjes aan in de Inbox.
Dus zit het probleem wel degelijk bij de instellingen van de Spam filter bij de Proximus mail servers.
Ook als ik een regel aanmaak om afzender bounce@mail.demorgen.be toe te laten en in de inbox te laten toekomen , word dit genegeerd door het mail systeem van Proximus.
Heb dit ook met andere afzenders zelfs mails van Proximus Forum <replyproximus@skynet.be> of van Proximus <do-not-reply@proximus.com> komen in de spam terecht.
Zeer intelligente ingenieurs die dit nieuwe mail programma hebben ontwikkeld .
Proximus wees BESCHAAMD!!!! 5 maanden reeds een lamentabele mailfunctie gewoon schandalig !!!! dus niet zeggen het zijn nog ontwikkelingsproblemen.
Hier een screenshot net gemaakt om 12.30 uur weer in de spam terecht gekomen , een mail van krant De Morgen afzender bounce@mail.demorgen.be