Sinds begin deze week valt ons internet geregeld weg… en met geregeld bedoel ik 7-8 keer op een uur als het niet meer is.
Ik game online, kindjes kijken vaak youtube filmpjes op de tablet en mijn partner streamt via Netflix/Disney+ maar hebben daarvoor nooit echt grote problemen gehad tot deze week.
Ook boven waar onze wifi booster staat hebben we geen ontvangst meer.
Wifi booster en bbox al aantal keren weer heropgestart en alle lampjes branden zoals het hoort maar het internet blijft weg vallen en de wifi booster heeft geen ontvangst.
Waar zou het probleem nog kunnen liggen?
Beantwoord
Wifi valt constant weg met bbox3V + wifi booster boven doet het niet meer
Beste antwoord door Martin
dan zou je de bbox eens kunnen resetten en daarna ook de wifi booster resetten indien je dan nog geen ontvangst hebt op de booster.
- bbox resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.
- booster resetten/synchroniseren → Je Wi-Fi Booster resetten | Proximus
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen, ☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan wel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.