2 maanden geleden zijn jullie een fiber aansluiting komen doen. Van buiten het huis tot binnen ging prima. Jammer genoeg bleek er een probleem met de kabel buiten en deze zou opnieuw vernieuwd moeten worden. Ondertussen heb ik de eer gehad om met alle medewerkers van de helpdesk kennis te kunnen maken en zijn er evenveel “tickets” aangemaakt dan er beschikbaar zijn voor Tomorrowland. Telkens gaat er iemand terugbellen wat helaas niet gebeurt is. Ondertussen heb ik de decoder al moeten vervangen wat niet helpt en mag ik alle dag hopen dat de oude koper kabel nog wat doorgeeft zodat we tv en internet hebben. Niemand binnen Proximus kan mij zeggen wanneer en wat er gaat gebeuren. Ben ik de enige met dit probleem? Of wordt ik gewoon genegeerd als klant? Heeft hier nog iemand deze ervaring? Zo ja, wat hebben jullie gedaan om dit op te lossen?
Beantwoord
Fiber aansluiting
Beste antwoord door jonathandr
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.