Skip to main content
Beantwoord

internet onstabiel en te traag

  • 10 augustus 2020
  • 5 reacties
  • 385 Bekeken

speedstest is ondermaats , niettegenstaande een booster, werkt nog steeds niet .graag een oplossing

Beste antwoord door Martin

Wat geeft je speedtest = http://pxs.speedtestcustom.com/ als je deze uitvoert rechtstreeks met een pc/laptop verbonden aan je bbox via utp kabel.

wat meet je als internetsnelheid als je dan verbonden bent met de wifi-booster met je laptop via utp kabel ,als je wifi booster dicht bij je bbox (bvb zelfde lokaal staat als de bbox) 

En wat wordt er aangeduid als download en upload snelheid hier → https://www.proximus.be/myproximus/nl/ → mijn producten > Internet > Snelheid  download /up load 

inloggen als User en met User wachtwoord dat je vindt op een sticker van je bbox.

bijkomende info:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_speedtest/particulieren/r-orphans/test-en-optimaliseer-je-internetsnelheid.html

 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

Martin
  • 33518 reacties
  • Antwoord
  • 10 augustus 2020

Wat geeft je speedtest = http://pxs.speedtestcustom.com/ als je deze uitvoert rechtstreeks met een pc/laptop verbonden aan je bbox via utp kabel.

wat meet je als internetsnelheid als je dan verbonden bent met de wifi-booster met je laptop via utp kabel ,als je wifi booster dicht bij je bbox (bvb zelfde lokaal staat als de bbox) 

En wat wordt er aangeduid als download en upload snelheid hier → https://www.proximus.be/myproximus/nl/ → mijn producten > Internet > Snelheid  download /up load 

inloggen als User en met User wachtwoord dat je vindt op een sticker van je bbox.

bijkomende info:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_speedtest/particulieren/r-orphans/test-en-optimaliseer-je-internetsnelheid.html

 


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 11 augustus 2020

Kan je je klantennummer of je lijnnummer even toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik het graag even voor je na.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 13 augustus 2020

Beste,

Na telefonisch contact is er geen oplossing mogelijk blijkbaar , het zou aan de verouderde buitenlijn .liggen .En er zit maar 1 ding op blijkbaar , veranderen 


Martin
  • 33518 reacties
  • 13 augustus 2020

Ter aanvullende info om gevraagde privé gegevens in je forumprofiel (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile ) plaatsen,
doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden, die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in he vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 13 augustus 2020

@misty blue Ik laat onze klantendienst bekijken of er een mogelijkheid is om een extra toestel te plaatsen om een verbinding via 4G te maken (LTE-modem), als je 4G verbinding goed is in huis. Zij zullen dit hier verder oppikken op het forum. 


Reageer