Skip to main content
Beantwoord

over geen internet

  • 9 februari 2020
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Goedeavond 

ik heb probleem met internet die is al paar weken geleden geen internet bij ons

 die heeft probleem met aansluiting doos. En okk geen internet singel.

Beste antwoord door Martin

heeft de helpdesk 0800 22 800 dan geen technieker gestuurd om de aansluitdoos NTP2007 te vervangen.

Dus de het DSL lampje blijft niet continu oplichten op je bbox, indien wel dan eens de bbox heropstarten door spanning 5 sec weg te nemen 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

2 reacties

Martin
  • 33514 reacties
  • Antwoord
  • 10 februari 2020

heeft de helpdesk 0800 22 800 dan geen technieker gestuurd om de aansluitdoos NTP2007 te vervangen.

Dus de het DSL lampje blijft niet continu oplichten op je bbox, indien wel dan eens de bbox heropstarten door spanning 5 sec weg te nemen 


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 10 februari 2020

@bishal pokhrel Kan je het betrokken lijnnummer toevoegen aan je profiel zodat ik dit voor jou kan nakijken.