1. ik heb na enig zoeken dit forum gevonden en constateer een heel aantal ontevreden klanten (ik ben niet alleen) daarom heb ik besloten hier ook een reactie te plaatsen
2. eind november kreeg ik een sms van proximus dat een bepaald bedrag minder dan 2O euro open staat en onmiddellijk dient betaald te worden zonder verder detail met één enkel telefoonnr (betalend)
3. nagekeken en alles betaald - ga naar proximus verkooppunt - de man vertelt me dat er nu 50 euro moet betaald worden. Ik begon serieus ongerust te worden en
4. bel de dienst van proximus (brussel) De dame zei me dat factuur van augustus niet betaald was. Ik ontkende, dit was wel degelijk betaald. Ik zei ook dat het bedrag steeds veranderde en vroeg waarom. De dame kreeg het blijkbaar moeilijk om een antwoord te geven, ze luisterde niet meer en zei dat ik moest betalen punt uit. Tot slot verbrak ze de verbinding. Een brutale houding ten opzichte van de klant. Resultaat : geen oplossing.
5. mijn GSM geblokkeerd voor uitgaande lijnen (half december).
6. ga naar de proximus winkel met bewijs van betaling. De dame van de winkel belt haar collega in Brussel en er wordt afgesproken dat mijn gsm zal worden gedeblokkeerd en ze de het bewijs van betaling zal doorfaxen naar Brussel.
7. Ik krijg een schrijven met het detail maar is onduidelijk - er staan facturen en betalingen bij alsook bedragen van 2008 en 2009
8. mijn gsm weer geblokkeerd
9. brief naar proximus brussel - tot op heden geen antwoord daarop
10. ondertussen zelf uitgedokterd en blijkt een factuur van april 2009 niet betaald te zijn - voorheen heeft proximus NOOIT een herinnering of aanmaning gestuurd - nu word ik aanzien als een grote wanbetaler en behandelt als één
11. heb factuur van april betaald eind december
12. mijn abonnement is omgezet naar pay and go - eind december - kosten zullen mij aangerekend worden voor aanmaning gestuurd
13. er is nog steeds een klein bedrag open minder dan 10 euro voor bedragen mij gefactureerd die onterecht zijn - daarvoor mijn brief naar proximus - tot nu toe geen antwoord
14. volgende stap van proximus is 25 euro reactivatiekosten naar abonnement
zeg nu zelf : kan dit niet wat op een beschaafder manier? waar is de leuze : klant is koning!
waarom word ik behandelt als vuil omdat proximus credit management department zijn werk niet naar behoren doet - ze konden me in mei 2009 hebben geïnformeerd dat er nog een factuur onbetaald was en dan zou dit snel geregeld geweest zijn.
Waarom deze intimidatie van zo'n groot bedrijf naar een kleine particulier?
Ik dacht dat pesterij verboden was bij wet!
Ik had graag deze zaak opgelost gezien zonder kosten want deze zijn ongegrond - wil mijn abonnement terug - wil een ordentelijk antwoord op mijn brief
jullie zijn een tele 'communicatie' bedrijf - zouden we niet zeggen!
zoals zovelen voor mij is belgacom/proximus niet bereid tot luisteren nog tot gesprek en zijn jullie moeilijk te bereiken
een heel geïrriteerde, ontevreden proximusklant (sinds ontstaan van gsm)
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.