Check it out! Al de antwoorden op uw vragen kan je hier vinden !
Aarzel zeker niet om commentaar op deze wijziging door te geven. Feedback vinden wij heel belangrijk! Wat vinden jullie van de nieuwe versie?
Check it out! Al de antwoorden op uw vragen kan je hier vinden !
Aarzel zeker niet om commentaar op deze wijziging door te geven. Feedback vinden wij heel belangrijk! Wat vinden jullie van de nieuwe versie?
Ik heb toch een probleem ondervonden met Chrome 80.0.3987.122 wanneer de voorgestelde oplossing onvoldoende zijn, dan wordt er niet doorgelinkt naar de oude structuur. Het valt ook niet altijd voor.
Ondervond je dit enkel met Chrome?
Ter info: Ik gebruik EDGE en nog niet voorgehad dat je niet doorgelinkt wordt.
Ik heb daarstraks contact gehad om een decoder terug te sturen , terwijl ze in eerste instantie gezegd hadden van hem naar het containerpark te doen; nu heb ik een mail gehad , hoe ik hem moet terugsturen , maar deze werkt niet, wat nu?
Ik heb een code nodig om mijn oude decoder terug te sturen !!!
Mvg Linda
PS: bovenstande bericht van lindaatje mag verwijderd worden aangezien er een nieuwe topic opgestart werd
> https://nl.forum.proximus.be/tips-tricks-50/terugsturen-decoder-49868#post646801
en de mijne mag hier ook verwijderd worden.
Als het om een oude v4 decoder gaat moet je die inderdaad niet terugsturen, als de proximus medewerkers hier de draad opnemen zullen ze u hieromtrent wel meer info geven.
Beste,
ik slaag er maar niet in om ons storingsprobleem opgelost te krijgen. Na twee afgebroken telefoongesprekken van een half uur zonder resultaat had ik deze morgen een video conferentie die ook zonder resultaat is gebleven, na opnieuw een half uur wachten heb ik het gehad.
ik ben helemaal niet tevreden van de Proximus service, ik verlies hier kostbare tijd mee en het probleem is nog steeds niet opgelost.
Groeten van een zeer ontevreden klant
Hoogachtend,
Kurt Meeuws
Ter info: Normaal gezien als ze op de lange duur vanuit de helpdesk geen oplossing hebben kunnen aanbieden zouden ze dan beter voorstellen om eventueel een technicus te sturen om de problemen eens te analyseren
Maar tijdens het weekend komt hier niemand langs op het forum, die van proximus zelf is.
(wel de helpdesk 080022800 is wel bereikbaar tijdens het weekend, maar mogelijks nog lange wachttijden)
Mijn Proximus Pickx-app start niet meer op mijn Ipone en Ipad. Start op tot aan het Pickx logo en blijft dan draaien. App reeds enkele malen geherinstalleerd en Iphone ook reeds herstart. Niets helpt.
Je kan via je decoder ook nakijken welke toestellen er allemaal aangemeld staan en diegenen die niet meer gebruikt worden kan je daar verwijderen.
Druk op de MENU knop van de afstandsbediening en ga naar "Instellingen".
Ga naar "beheer toestellen".
Ga naar "gekoppelde tablets en smartphones".
Druk onderaan op "een toestel ontkoppelen".
Selecteer het toestel.
Druk op "bevestigen" om het toestel te ontkoppelen.
Er is wel een probleem gekend met de app op iOS. Het zou echter in orde moeten zijn na een herinstallatie. Je zou dan versie 5.4.7 moeten hebben. Het wordt sowieso nog verder opgevolgd door onze specialisten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.