News

Wist je dat? Onze FAQ's zijn volledig vernieuwd!

• 5 maart 2020
  • 6 reacties
  • 1077 Bekeken
Wist je dat? Onze FAQ's zijn volledig vernieuwd!
Reputatie 7
Badge +4

Check it out! Al de antwoorden op uw vragen kan je hier vinden !

Aarzel zeker niet om commentaar op deze wijziging door te geven. Feedback vinden wij heel belangrijk! Wat vinden jullie van de nieuwe versie? 

6 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb toch een probleem ondervonden met Chrome  80.0.3987.122 wanneer de voorgestelde oplossing onvoldoende zijn, dan wordt er niet doorgelinkt naar de oude structuur. Het valt ook niet altijd voor.

Reputatie 7
Badge +4

Ondervond je dit enkel met Chrome?

Ter info: Ik gebruik EDGE en nog niet voorgehad dat je niet doorgelinkt wordt.

Reputatie 5
Badge +2

@Charlotte.D : Ik gebruik enkel Chrome. Het kon ook een tijdelijk probleem geweest zijn op de website. Want ik heb het nog nog eens getest en werd correct doorgelinkt naar de oude structuur. Bedankt voor je reactie.

Ik heb daarstraks contact gehad om een decoder terug te sturen , terwijl ze in eerste instantie gezegd  hadden van hem naar het containerpark te doen; nu heb ik een mail gehad , hoe ik hem moet terugsturen , maar deze werkt niet, wat nu?

Ik heb een code nodig om mijn oude decoder terug te sturen !!!

Mvg Linda

PS: bovenstande bericht van lindaatje mag verwijderd worden aangezien er een nieuwe topic opgestart werd
https://nl.forum.proximus.be/tips-tricks-50/terugsturen-decoder-49868#post646801

en de mijne mag hier ook verwijderd worden.

Als het om een oude v4 decoder gaat moet je die inderdaad niet terugsturen, als de proximus medewerkers hier de draad opnemen zullen ze u hieromtrent wel meer info geven.

Reageer