Wist je dat? Onze FAQ's zijn volledig vernieuwd!

  • 5 maart 2020
  • 11 reacties
  • 5345 Bekeken
Wist je dat? Onze FAQ's zijn volledig vernieuwd!
Reputatie 7
Badge +4

 

 

 

 

 

 

 

Check it out! Al de antwoorden op uw vragen kan je hier vinden !

Aarzel zeker niet om commentaar op deze wijziging door te geven. Feedback vinden wij heel belangrijk! Wat vinden jullie van de nieuwe versie? 
 


11 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb toch een probleem ondervonden met Chrome  80.0.3987.122 wanneer de voorgestelde oplossing onvoldoende zijn, dan wordt er niet doorgelinkt naar de oude structuur. Het valt ook niet altijd voor.

Reputatie 7
Badge +4

Ondervond je dit enkel met Chrome?

Ter info: Ik gebruik EDGE en nog niet voorgehad dat je niet doorgelinkt wordt.

Reputatie 6
Badge +3

@Charlotte.D : Ik gebruik enkel Chrome. Het kon ook een tijdelijk probleem geweest zijn op de website. Want ik heb het nog nog eens getest en werd correct doorgelinkt naar de oude structuur. Bedankt voor je reactie.

Ik heb daarstraks contact gehad om een decoder terug te sturen , terwijl ze in eerste instantie gezegd  hadden van hem naar het containerpark te doen; nu heb ik een mail gehad , hoe ik hem moet terugsturen , maar deze werkt niet, wat nu?

Ik heb een code nodig om mijn oude decoder terug te sturen !!!

Mvg Linda

PS: bovenstande bericht van lindaatje mag verwijderd worden aangezien er een nieuwe topic opgestart werd
https://nl.forum.proximus.be/tips-tricks-50/terugsturen-decoder-49868#post646801

en de mijne mag hier ook verwijderd worden.

Als het om een oude v4 decoder gaat moet je die inderdaad niet terugsturen, als de proximus medewerkers hier de draad opnemen zullen ze u hieromtrent wel meer info geven.

Beste, 

ik slaag er maar niet in om ons storingsprobleem opgelost te krijgen. Na twee afgebroken telefoongesprekken van een half uur zonder resultaat had ik deze morgen een video conferentie die ook zonder resultaat is gebleven, na opnieuw een half uur wachten heb ik het gehad. 

ik ben helemaal niet tevreden van de Proximus service, ik verlies hier kostbare tijd mee en het probleem is nog steeds niet opgelost. 

Groeten van een zeer ontevreden klant 

Hoogachtend,

Kurt Meeuws

Ter info: Normaal gezien als ze op de lange duur vanuit de helpdesk geen oplossing hebben kunnen aanbieden zouden ze dan beter voorstellen om eventueel een technicus te sturen om de problemen eens te analyseren

Maar tijdens het weekend komt hier niemand langs op het forum, die van proximus zelf is.

(wel de helpdesk 080022800 is wel bereikbaar tijdens het weekend, maar mogelijks nog lange wachttijden)

Mijn Proximus Pickx-app start niet meer op mijn Ipone en Ipad. Start op tot aan het Pickx logo en blijft dan draaien. App reeds enkele malen geherinstalleerd en Iphone ook reeds herstart. Niets helpt.

Reputatie 7
Badge +4

@marleen cornelissenmaris  Het profiel voor de app is in orde. Ik zie dat er verschillende toestellen aagemeld staan voor de app. Hebben ze allemaal hetzelfde probleem of is het enkel op deze Iphone ? 

Je kan via je decoder ook nakijken welke toestellen er allemaal aangemeld staan en diegenen die niet meer gebruikt worden kan je daar verwijderen.

Stap 1

Druk op de MENU knop van de afstandsbediening en ga naar "Instellingen".

oYmKEilkRH

Stap 2

Ga naar "beheer toestellen".

8PaMUXo0Ye

Stap 3

Ga naar "gekoppelde tablets en smartphones".

ZNh7ROuadV

Stap 4

Druk onderaan op "een toestel ontkoppelen".

cEEjzXMimF

Stap 5

Selecteer het toestel.

FbWpm9og84

Stap 6

Druk op "bevestigen" om het toestel te ontkoppelen.

KfzfLWp3zl

Reputatie 7
Badge +4

Er is wel een probleem gekend met de app op iOS. Het zou echter in orde moeten zijn na een herinstallatie. Je zou dan versie 5.4.7 moeten hebben. Het wordt sowieso nog verder opgevolgd door onze specialisten. 

Reageer