Vraag

Wist je dat? My e-Press, HLN+ of Le Soir+ gratis in uw pack!

  • 7 December 2019
  • 73 reacties
  • 3780 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

My e-Press geeft gratis toegang tot HLN+ of Le Soir+ artikels via de website of via de app.

Dit abonnement wordt automatisch inbegrepen in uw pack.

De waarde van deze abonnementen zijn 14 EUR voor Le Soir en 14,95 EUR voor HLN+.

 

 

 


73 reacties

Reputatie 7
Badge +1

@Martin Bij mij ook, omdat dit via het forum bekend werd. Maar officieel heb ik gisteren pas bericht gekregen van PX. Heb jij dan ook officieel een mail gekregen van PX ?

@Antoon1 Inderdaad ook vandaag pas een mail gekregen!

Reputatie 7
Badge +1

Dat bedoel ik. Veel oudere klanten weten nog niet eens hoe MyProximus werkt laat staan dat ze van dit voordeel kunnen genieten 🤔🤨

Reputatie 3
Badge +1

En hoe zet je die krant gelinkt aan je abb Proximus ?

Reputatie 3
Badge +1

Ben niet heel oud maar ik weet dus ook niet hoe je deze aan je abb linkt 

 

Reputatie 7
Badge +1

@Martin. Alweer bedankt voor deze goede service. Als we jou niet hadden op dit forum zou het triestig gesteld zijn 🔝👍😉🤗😤 Prettige feestdagen en een gelukkig 2020 ✨

@Antoon1Voor u en je familie ook een prettig kerstfeest en een gezond en gelukkig 2020 

 

Reputatie 7
Badge +1

Gisteren kennissen tegen gekomen. Deze hebben ook een PX pack. Deze wisten niet dat de krant gratis in hun pack zit. Zij hadden hier nog geen bericht over ontvangen. Volgens mij is dit bij veel klanten zo denk ik. Heb zelf ook nog steeds geen bericht hierover ontvangen 🤔🤔

Als we maar op tijd verwittigd worden in geval de gratis periode moest stoppen :wink:

Reputatie 7
Badge +1

Hoeft niet, hou dit in de gaten 😉 Dat ze de keuzevrijheid maar in gaan voeren, dan zal ik rap omschakelen 🤗😤

Bij mij lukt het niet pm te aktiveren al 2 weken over en weer aan het chatten  in my proximus komt altijd hetzelfde op dat ik niet in aanmerking Kom staat er nochtans op in mijn overzicht

 

 

Dit dus

Reputatie 7
Badge +1

Normaal staat deze op de Proximus website onder Myproximus. Als je inlogt staat deze onder Mijn Producten met een tab My e-Press. Daar kun je deze activeren. De app downloaden in de App Store en registreren met inlog van Myproximus of mailadres. Je kunt zowel de rode als blauwe app downloaden. Of ook via Safari.

Dat is het juist als ik klik op inschrijven bij hln op mijn produkten krijg ik dit

Reputatie 7
Badge +1

Bij mij werkte dit wel. Zou morgen eerst naar PX bellen en HLN op dat telefoon nummer.

Ben al 2weken aan het chatten met proximus heb al 6 verschillende gehad maar geraakt niet opgelost

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb enkele dagen geleden nog HLN omgeruild voor Le Soir, alles gaat perfect zoals het moet. 

Reputatie 7
Badge +1

@Geert. Lesy. Je moet niet chatten maar bellen. Als het onder Mijn producten staat heb je er gewoon recht op 😉 neem aan dat je het geactiveerd hebt in Myproximus. 

Er werd hier door iemand anders al de opmerking gemaakt dat bij sommigen de koppeling nog niet zou gemaakt zijn door proximus en dat het hierdoor niet lukt, dus best afwachten tot morgen als de proximus medewerkers hier terug langskomen op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@Geert. Lesy 

we hebben een koppeling gedaan, kan je het nog eens proberen?

 

Geert

Zal eens proberen 

Nog altijd hetzelfde 

Goede middag

Wij zijn klant sinds December 2019.
We hadden eerst het pakket TV+Internet+Vaste telefoon genomen omdat die promo gratis installatie had.
We kregen dan de raad om dan na de promo van drie maanden het abonnement op te zeggen voor de vaste telefoon zodat we enkel nog TV+Internet hebben .

Nu blijkt dat door dit op te zeggen - we geen HLN plus meer hebben maar als ik ga zien op de website worden er wel nu pakketten verkocht TV+Internet met HLN+ bij.. Dit zou om een onbeperkt abonnement gaan.

Klopt het dus aangezien we nu een bestaande klant zijn - dit kwijt zijn maar nieuwe klanten met hetzelfde pakket wel recht hierop hebben ?

mvg

Ken

Reageer