Ik kan al tijdje niet aanmelden op de studio 100 app kunnen jullie ons helpen !
gr
Ik kan al tijdje niet aanmelden op de studio 100 app kunnen jullie ons helpen !
gr
Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:
Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login e-mail):
Merk en model apparaat (bijv. iPad, 3e generatie): Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads zijn of lang wachten voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem betrekking heeft op het afspelen van een video):
Ruimte over op het apparaat (als het probleem is dat een video niet kan worden gedownload):
Tijdstip waarop het probleem zich voordeed:
Geert
*****
opgelet, dit staat wel openbaar nu!
Gegevens zijn verwijderd, we nemen contact op met studio 100 voor verder nazicht.
Ik heb je profiel eens gereset, kan je nog eens proberen?
Geert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.