Skip to main content

Ik kan al tijdje niet aanmelden op de studio 100 app kunnen jullie ons helpen ! 
 

gr 

@Pascal de weirt 

Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens: 

Telefoonnummer klant:

Account e-mail (MyProximus login e-mail):

Merk en model apparaat (bijv. iPad, 3e generatie): Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads zijn of lang wachten voordat films worden afgespeeld):

Streamen of downloaden (als het probleem betrekking heeft op het afspelen van een video):

Ruimte over op het apparaat (als het probleem is dat een video niet kan worden gedownload):

Tijdstip waarop het probleem zich voordeed:

 

Geert


*****

 


@Pascal de weirt 

opgelet, dit staat wel openbaar nu!

 


@Pascal de weirt 

Gegevens zijn verwijderd, we nemen contact op met studio 100 voor verder nazicht.


@Pascal de weirt 

Ik heb je profiel eens gereset, kan je nog eens proberen?

Geert


 


Reageer