Vraag

Proximus Webmail: plakken van tekst werkt niet.

  • 1 December 2021
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Beste,

Sinds de nieuwe versie van Proximus Webmail (2021) kan ik geen tekst meer plakken vanuit Word naar een nieuwe mail of naar het beantwoorden van een mail. Dat plakken werkt wel naar bv Notepad, dus ligt het niet aan mijn PC.

PC Windows 10, 64 bit.

Heeft iemand een idee? Een instelling in Webmail?

Alvast bedankt.


4 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@Yves K. Mag ik even vragen welke browser u gebruikt? En zijn het teksten die u opent in word of is het iets wat u zelf in word hebt getypt?

Goeiedag,

De Browser is Chrome (en ik installeer steeds de windows updates en de nieuwe versie van programma’s). Als Chrome (voorlopig?) het probleem zou zijn, ik heb ook Mozilla Firefox op mijn PC. En, ik heb het zojuist geprobeerd met Firefox: daat werkt het plakken wel in een nieuwe mail, maar niet in een “beantwoorden”.

En het zijn teksten die ikzelf getypt heb in MS Word.

 

Nog iets min of meer eigenaardig, bij het beantwoorden: van zodra ik de cursor positioneer waar ik het plakken wil doen, gebeurt er - volgens mij - een spellingcontrole van de originele mail, maar niet met het Nederlands, want bijna alle woorden worden in het rood onderlijnd. Ik weet niet of dit er verband mee houdt.

Reputatie 5
Badge +2

@Yves K.Heb het doorgegeven aan juiste dienst. Vanaf ik hier feedback over krijg kom ik bij u terug.

Reageer