Vraag

problemen met proximus ... ook nog na het stopzetten en het terug sturen van hun modem en decoder

  • 22 October 2022
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

 

Klantnummer: 2129509 

 

Hallo , wij het eens probleem na het andere met proximus,

en nu krijgen we van die dreigmails ,nochtans hebben wij alles gedaan en terug gestuurd naar jullie zoals gevraagd werd .

Wij hadden jullie gevraagd om ons abonnement op te zeggen , maar jullie hebben er een boeltje van gemaakt en vallen ons nu nog lastig ,

wij werden eerst op vrijdag 7/10 afgesloten van het net door jullie ( wij hadden jullie doorgegeven op de opzeg door te laten gaan op woensdag 12/10/22 ,wij hadden jullie opvrijde avond gevraagd wat de reden was en wij hadden dat weekend wel nog internet nodig voor ons bedrijf “jammer genoeg was dat er niet” op maandag 10/10/22 activeren jullie weer alles DAT WAS DAN AL NIET MEER NODIG !!!!

Wij hadden alle onderdelen terug gestuurd met bpost op 10/10/22 EN JULLIE HADDEN ONS OP 13/10 NOGMAALS een ticket gegeven om het nog eens terug te sturen ,

graag eens bij jullie in huis kijken om alles op een rijtje te zetten alvorens ons emails te sturen 

 

graag hadden we van jullie nu eens een correct antwoord terug gekregen aub

 

 

 


3 reacties

FOUT IN EERST ZIT 

IPV

Hallo , wij het eens probleem na het andere met proximus,

MOET HET 

Hallo , wij het eens probleem na het BEËINDIGEN  met proximus,

Ter info:  Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
(Indien dringend, kan je dan wel nog de helpdesk bereiken ☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp.)

  • Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
    In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
    Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
    Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  

     
Reputatie 7
Badge +3

Dag @extra klant ondertussen deed onze klantendienst het nodige, de toestellen staan sinds 22/10/2022 in ‘Status: binnengebracht’. Groetjes, Heidi

Reageer