oplossing voor de fout (sys_1)

  • 25 January 2022
  • 3 reacties
  • 779 Bekeken

Elke keer wanneer we onze decoder opstarten krijg ik volgende foutmelding:

Er ging iets verkeerd (SYS_1) Onverwachte fout_ Als de decoder niet meer reageert, schakel hem dan even uit. 
 

Hier de oplossing voor de fout (sys_1) gewonnen naar de 080099696 bellen en keuzes 1 nemen om de Mac adres te wissen .

Dan is het klaar !!!

Ik heb hem zelf getest dus werk het 100%

IR Georges 


3 reacties

Dit is inderdaad de methode om je decoder van de lijn te deactiveren en door hem dan te heropstarten wordt die terug geactiveerd.

Er zijn er ook die juist die fout melden bij het activeren van hun decoder, en ook dat resetten dan ook niet helpt….

 “beste antwoord”

Dit is inderdaad de methode om je decoder van de lijn te deactiveren en door hem dan te heropstarten wordt die terug geactiveerd.

Er zijn er ook die juist die fout melden bij het activeren van hun decoder, en ook dat resetten dan ook niet helpt….

Het  “beste antwoord” Van Martin

Die eer komt uiteraard aan u toe, aangezien jij dit hier gemeld hebt.:thumbsup_tone3:

Mijn uitleg was gewoon maar een aanvulling.

PS: om het lijstje nog te vervolledigen:
- zo kan een herstart van de decoder ook deze fout oplossen 
- of ook een reset van de decoder kan nodig zijn
- ook een fout bij de proximus server kan deze fout veroorzaken.

Reageer