Vraag

e-press

  • 24 June 2022
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Heeft er iemand een oplossing voor het koppelen van E-press  Proximus met hln.

Bij proximus staat alles goed gekoppeld maar kan geen +-artikelen lezen op hln.

Bij mijn hln account staat er dat er geen actief abonnement is.

Gebeld naar hln en daar zeggen ze dat je bij Proximus de GID-code moet vragen.

Gebeld naar proximus en daar aan twee mensen gevraagd.  Sorry zeggen ze daar. Nog nooit van GID-code gehoord.   Daar sta je dan


4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@ken s Je hebt inderdaad de GID code nodig. Die kunnen we helaas enkel telefonisch aan je meedelen.

 

Reputatie 7
Badge +3

@ken s Je hebt inderdaad de GID code nodig. Die kunnen we helaas enkel telefonisch aan je meedelen.

 

@DaisyS  Ik heb al gemerkt dat sommige van je Proximus collega’s de GID Code posten in het veld Ticket/Privé van de klant (klantprofiel). Zie GID code voor HLN digitaal | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +5

@Pat52 Wij mogen dit geven na een identiteitscheck, dit kan enkel telefonisch.

Ik ben uiteindelijk aan de GID code geraakt.

Maar nu stelt zich het volgende probleem.  Bij hln zeiden ze mij terug te bellen naar proximus om het hln account te resetten, zodat ik de volledige inlogprocedure opnieuw kan doorlopen vanuit my proximus.  Ondertussen al 2 keer gebeld met proximus op twee dagen tijd. Als 2 keer het antwoord gekregen dat er een reset doorgevoerd zal worden, maar nog steeds niets.

Reageer