Beantwoord

BBC Three stopt 16 Februari

  • 15 February 2016
  • 28 reacties
  • 1259 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Morgen houd het lineaire kanaal van BBC Three op te bestaan. Enkel CBBC zal dan nog via dit kanaal te zien zijn, ook worden de uitzenduren van CBBC uitgebreid. Mijn vraag blijft Proximus CBBC doorgeven? Of houd het gewoon op? Komt er iets in de plaats? BBC First eventueel?
icon

Beste antwoord door josm 18 February 2016, 12:56

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Aangezien BBC Three in het boeket Entertainment zit en niet in een boeket voor kinderen, hoop ik toch ook dat er een deftige vervanging komt. Ik vrees er echter voor.
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb ze allebei, met het Mutiboeket, maar eigenlijk verwacht ik ook niets. Kan het al zeker niet tegenvallen.
Reputatie 7
Badge +6
Van 20u tot 8u krijg je nu tegen de Proximus achtergrond te lezen:The BBC have removed this channel. Heel handig, voor wie dat gemist zou hebben of zo: je kan dit in blokken van 2 uur opnemen. :?
Kafka iemand???
Reputatie 6
Badge +1
Ik denk dat ze het zelfs nog niet weten bij Proximus
Badge +4
Graag libelle tv in de plaats 😉
Reputatie 6
Badge +2
Graag libelle tv in de plaats ;-)

Dat zal moeilijk gaan want Libelle TV bestaat niet meer.
Badge +4
Oei ist waar, dat wist ik niet....
Reputatie 7
Badge +6
Ik denk dat ze heel goed weten wat ze er gaan aan doen: niks! :@
Het zit toch maar in een boeket waar de ene 5,95€ extra voor betaalt of dat de andere 'gratis' krijgt bij zijn maxi pack. 😠
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb het multiboeket gratis, maar het wordt hoe langer hoe meer uitgekleed. Als een zender stopt ligt dat uiteraard niet aan Proximus. Het probleem is er komt nooit iets in de plaats en er over communiceren wordt ook al niet gedaan.
Ik denk dat ze nooit op voorhand gaan communiceren tot de deal met een zender rond is want uit ervaring weet ik dat je toch maar een antwoord gaat krijgen in de zin van dat ze aan het onderhandelen, en ze de klanten gaan op de hoogte brengen eens er meer nieuws is. (deze antwoorden zie je trouwens ook heel frequent op twitter en Facebook)
Tenzij er dan toch een goede ziel is die zich wilt opofferen om meer uitleg te komen geven :?
Reputatie 6
Badge +2
Ik denk dat ze nooit op voorhand gaan communiceren tot de deal met een zender rond is want uit ervaring weet ik dat je toch maar een antwoord gaat krijgen in de zin van dat ze aan het onderhandelen, en ze de klanten gaan op de hoogte brengen eens er meer nieuws is. (deze antwoorden zie je trouwens ook heel frequent op twitter en Facebook)
Tenzij er dan toch een goede ziel is die zich wilt opofferen om meer uitleg te komen geven :?


Als er een zender wordt opgedoekt dan kan Proximus op zijn minst mededelen op één van de infokanalen en op de website.
Ken je Belgacom/Proximus nu nog altijd niet, pas nieuwe klant zeker.;)
Dat is uiteraard evident hetgeen je zegt, zeggen we hier al duizend jaar ! en zou heel logisch en normaal zijn.
Reputatie 7
Badge +6
Ach, het zal wel weer zijn van: 'ja, maar gezien het geringe aantal mensen dat erin geïnteresseerd is, bla bla' : dat is zo voor andere nieuwe zenders, voor meer deftige HD zenders, voor alles waar ze blijkbaar niet meer willen in investeren. Het lijkt wel of ze de concurrentie met Telenet TV hebben opgegeven. Nu concentreren ze zich op VOO in Wallonië (en blijkbaar lukt dat ook niet zo goed).
.
Reputatie 6
Badge +1
Helemaal eens Marleen, wanneer komen er eindelijk eens HD zenders bij? BBC's in HD, NPO's in HD, en ook andere kanalen zoals 13th street, Syfy, en Duitse zenders zijn allang beschikbaar in HD. Blijkbaar vind men dat niet belangrijk. Wat zit hierachter? Wil men een Euro goedkoper zijn dan de concurrentie?Ik kan alleen maar zeggen op een scherm van 149cm zie je het verschil echt heel goed. Het is toch 2016! Mijn buurvrouw die wil graag "Mooi en Meedogenloos" kijken, maar omdat Proximus en Fox blijkbaar ruzie hebben zit dat er dus voorlopig niet in.
Reputatie 7
Badge +6
William, ik vrees dat we (nog maar eens, helaas) in 'de woestijn aan het prediken zijn'. 😞
Reputatie 6
Badge +1
Wij zijn hier blijkbaar ook de enige twee die het er over hebben.
Reputatie 7
Badge +6
Wij zijn hier blijkbaar ook de enige twee die het er over hebben.

De andere zijn waarschijnlijk al bij Telenet! 😛
Reputatie 5
Badge +2
Ze zullen wrs de komst van BBC One HD, BBC Two HD en de NPO's in HD aan het voorbereiden.... 😛 #not
Reputatie 3
Badge
Op 1/3 verdwijnt inderdaad BBC 3 uit het aanbod.
Wat de kindercontent op deze zender betreft, lanceren we op 1 maart Wanagogo van Studio 100. Dit beantwoordt veel meer aan de noden in Vlaanderen.
Wat de entertainment programma’s op BBC3 betreft, bekijken we nog wat de mogelijke alternatieven zijn.
Mvg,
Jos
je zegt: 1 maart Wanagogo van Studio 100

Nog een geluk dat het niet 1 april is ;)
Dat is toch gratis veronderstel ik, want die vraag werd hier nog gesteld door anderen op het forum of het ging gratis zijn.
Reputatie 6
Badge +1
Het zou wel jammer zijn dat de kindercontent van CBBC zou verdwijnen. Het is een uitstekende manier om Engels te leren en het bied zeker een tegengewicht aan alle Nickelodeon en Disney Channels.
Wat Entertainment betreft, gewoon BBC First in de plaats zetten.
Reputatie 7
Badge +6
Beste antwoord ??????

Ja hallo, ik betaal wel voor een boeket Entertainment en aan Wanagogo heb ik geen ene moer, sorry.. Ik verlies een zender van mijn boeket, dat in het verleden al ferm uitgehold werd.

Mag ik nu ook minder betalen voor mijn boeket? Nee zeker. Het is toch niet alsof het einde van BBC Three uit de lucht komt vallen, dat werd hier maanden geleden al aangekondigd, tijd genoeg om een alternatief te zoeken, denk ik dan.

Wat de kinderen betreft:''Wanagogo beantwoordt meer aan de noden van Vlaanderen: nog meer eenheidsworst dus, minder diversiteit.en nog meer commercie. Niet bepaald ons ding, maar ja onze noden zijn duidelijk niet die van de rest van Vlaanderen, dus kunnen ze ongestoord onder de mat geveegd worden.
Foute boel.
Reputatie 3
... en het is zo ver. BBC 3 en cbbc zijn verdwenen !
Geen alternatief in de plaats. 😞
Reputatie 7
Badge +6
Proximus kan dat alternatief dan wel 'bekijken', wij klanten kunnen ernaar fluiten. :-(((
Reputatie 3
Wat ik eigenaardig vind is dat cbbc HD nog steeds beschikbaar is via satelliet en er ook geen enkele boodschap is dat deze zender zou verdwijnen. Waarom werd cbbc dan verwijderd uit het betalend boeket van Proximus 😕

Reageer