Vraag

SMS belkrediet ontoereikend

  • 8 November 2016
  • 3 reacties
  • 588 Bekeken

Ik krijg sms'jes van proximus dat mijn belkrediet niet toereikend is en dat ik moet herladen hoewel ik meer dan voldoende belkrediet heb.
Ik zou er niet van wakker liggen ware het niet dat deze sms'jes 'steeds' s morgens vroeg of midden in de nacht toekomen. Vannacht rond 1u30!
Nog mensen die dit krijgen en hoe raak ik er van af? Ik heb pay&go.

3 reacties

Ik krijg sms'jes van proximus dat mijn belkrediet niet toereikend is en dat ik moet herladen hoewel ik meer dan voldoende belkrediet heb.
Ik zou er niet van wakker liggen ware het niet dat deze sms'jes 'steeds' s morgens vroeg of midden in de nacht toekomen. Vannacht rond 1u30!
Nog mensen die dit krijgen en hoe raak ik er van af? Ik heb pay&go.


Hello...zelfde probleem hier...krijg sinds 20/11 ook zo'n berichtjes op de meest onmogelijke momenten.

Geen idee wat er aan de hand is.
Reputatie 6
Badge +2
Ik hoop dat dat geen poging tot oplichterij is, daarom voor alle zekerheid best Proximus contacteren.
proximus werd al meerdere keren gecontacteerd, enige dat zij aanraden is alle SMS berichten blokkeren via 1911 maar ook dat helpt niet, de SMSjes blijven komen sinds 2 weken nu, de laatste nachten rond 1u! Andere nachten steeds rond 5u! Ongehoord!

Reageer