Vraag

Sim niet meer geregistreerd

  • 21 June 2018
  • 1 reactie
  • 607 Bekeken

Afgelopen dinsdagmorgen kon ik nog perfect bellen. Een half uurtje later ineens ‘geen Service’, omdat ik dacht dat ik ergens was waar ik geen ontvangst had, maakte ik me ook nog geen zorgen. Uur later, nog steeds geen service. Dan maar tegen de middag het Proximus center in Herentals binnengegaan, nieuwe simkaart gekregen. Deze zou binnen de 2u actief zijn. 3 u later, geen service. Terug nr proximuscenter, stond nog steeds in behandeling... savonds thuisgekomen, gebeld met vaste lijn nr klantendienst, zij vertelden mij dat om 1 of andere technische reden bij Proximus mijn simkaart niet meer geregistreerd was, maar zijzelf konden er niks aan doen. Dossier opgemaakt voor ‘voor de 2de lijn’, de experts, zodat zij het woensdag kunnen behandelen. Woensdag dan maar een prepaid kaart gehaald om in een oude telefoon te stoppen, zodat ik overdag nr de klantendienst kon bellen.
Nog maar eens, we geven het door aan de experts, het probleem moet binnen de 24u opgelost zijn. Vandaag om 12u, meer dan 24u later, nog steeds geen service . Om 15u teruggebeld naar klantendienst, weer hetzelfde verhaal, simkaart niet geregistreerd, we moeten het doorgeven aan de experts, ik zet het in hoogste prioriteit! Maar weet niet hoe lang het gaat duren....
Ondertussen is het donderdagavond, dag 3 met Geen service is zo goed als voorbij. En nog steeds is er niemand die mij gecontacteerd heeft voor de oplossing en zit ik dus nog steeds met geen service !!
Nu weet ik niet wat Proximus bedoelt met ‘hoogste prioriteit’ maar mijn insziens kan dit toch geen 4 dagen duren?????
En bovendien, mijn simkaart werkte perfect tot ineens dinsdagmorgen!! En niemand lijkt te weten hoe dit ineens niet meer zo is!!!
Ik gebruik mijn gsm ook voor mijn werk! Maw, ik ben al 4 dagen niet bereikbaar voor mijn klanten!!!
Wat zouden de klanten van Proximus zeggen als ze hen 4 dagen niet kunnen bereiken ????
Idd....
dus gaan we morgen maar weer bellen om van het kastje naar de muur gestuurd te worden?!
En dan moet ik Geen Service ineens ook heel letterlijk nemen! Want idd, ik krijg van Proximus geen service!!!

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Goededag, voor een dossier kan het tot 10 werkdagen duren vooraleer een oplossing aangeboden kan worden. Uiteraard proberen onze diensten dit sneller te doen dan dat.

Met vriendelijke groeten,
Lorentz.

Reageer