Skip to main content
Vraag

TV app werkt niet meer


  • Apprentice
  • 3 reacties
Sinds mijn nieuwe gsm werkt de tv app niet meer, telkens als ik inlog krijg ik dat de inlog gegevens foutief zijn , heb al een herinstallatie gedaan, heb geen 5 toestellen enz...
iemand nog een idee ? ook mijn mobiel data verbruik is veel hoger dan vroeger terwijl het bijna niet
opstaat ?1.5 Gb is nu wel niet veel 😞

7 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 8 augustus 2018
Ik zou je aanraden eens je wachtwoord opnieuw te instellen zoals hier is uitgelegd: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 9 augustus 2018
Heb het paswoord verandert en ook de app opnieuw geinstalleerd maar nog steeds de boodschap log in gegevens verkeerd

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 9 augustus 2018
mx5 welke logingegevens gebruikt u om in te loggen? U mag via privebericht antwoorden, dat doet u door op onderstaande link te klikken. Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 9 augustus 2018
mx5 en welk emailadres gebruikt u dan? Groeten Els

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 9 augustus 2018
email via prive bericht gestuurd

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 9 augustus 2018
mx5 dat ziet er inderdaad in orde uit , werkt u met wifi of mobiele data als u de proximus tv app opstart?

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 9 augustus 2018
mx5 geen probleem hoor, blij dat het is opgelost. Groeten Els