Skip to main content
Beantwoord

Retour decoder sms-berichten


Ik zat in een testfase van de nieuwe 4k decoder. Na afloop kon je een toestel retourneren zodat je niet twee decoders moet huren.

17/07 heb ik deze decoder bij BPost binnengebracht voor retour, volgens de tracker is deze 18/07 aangekomen. Ik heb echter zowel 25/07 als vandaag 31/07 een bericht en mail van proximus gehad dat er nog een retour aan het wachten is en indien deze niet voor 02/08 binnen is de kosten van de decoder op mijn volgende rekening zullen staan. Deze berichten zegegn ook dat als ik intussen de retour verzonden heb ik de berichten mag negeren. Echter gezien dit intussen herhaaldelijk ontvangen is lijkt het mij er eerder op dat de retour niet correct is verlopen?

Klantnummer: 619725519

Beste antwoord door AzizA

Hallo Joren, jouw oude decoder is ondertussen aangekomen in onze return center, je mag die berichten gewoon negeren. Groetjes, Aziz
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 391 reacties
  • 1 augustus 2018
Beste Joren, heb je van Bpost een bewijs van inlevering ontvangen? Groetjes Freya

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 1 augustus 2018
Jazeker, zie bijlage.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 335 reacties
  • Antwoord
  • 2 augustus 2018
Hallo Joren, jouw oude decoder is ondertussen aangekomen in onze return center, je mag die berichten gewoon negeren. Groetjes, Aziz

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 2 augustus 2018
Super, bedankt voor het nazicht!