Hallo,
Ik heb op 13/06 een IphoneSE besteld bij jullie, en die zou de volgende dag geleverd worden. Het gaat om bestelling R4WEBSHOP001332075. Dat gebeurde niet, in de plaats kreeg ik een sms dat de levering vertraging opliep. Geen verdere uitleg van hoelang of waarom. Ik heb intussen ook gebeld naar de klantendienst en daar was de uitleg: er is een verkeerde registratie gebeurd, dat moet intern door IT opgelost worden en dan wordt de gsm verstuurd. Er zou ook 'urgent' gestaan hebben bij het dossier (zei de klantendienst, natuurlijk kan ik dat niet verifiëren) Welk probleem er precies was, werd ook niet gezegd. Tja... Nu, een week later, zijn we nog steeds aan het wachten. Op de orderlink staat dat ze ermee bezig zijn. Maar hoelang kan het duren om een IT-fout (die hier op het forum trouwens vaker opduikt als reden, recht te zetten? Mag ik nu eindelijk weten wanneer ik die gsm, die tussen haakjes betaald is, zal krijgen?
Beantwoord
Iphone besteld op 13/6, nog steeds niet geleverd!
Beste antwoord door WouterM
Hallo JML!
Best is dat je hun probeert te contacteren, je kan hen bereiken op het nummer 0800 999 74. Alvast onze welgemeende excuses voor dit ongemak.
Groetjes,
Wouter
Bekijk origineelBest is dat je hun probeert te contacteren, je kan hen bereiken op het nummer 0800 999 74. Alvast onze welgemeende excuses voor dit ongemak.
Groetjes,
Wouter
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.