Skip to main content
Vraag

Nieuwetijds app werkt niet


Sinds de nieuwe app actief is geen tv mobile meer op mijn samsung S, alleen beginscherm, wanner je iets wil bekijken terug begin schem,, volgens de reactie die ik'lees op playstore, veel voorkomend probleem waar blijkbaar niets aan gedaan wordt en dan maar reclame maken voor jullie mobile tv
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 11 juni 2018
Hier hetzelfde. Tv overal beweert zelfs dat er geen internetverbinding is terwijl ik voor de rest alles kan doen op het net. Geen verbetering die upgrade, integendeel

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 12 juni 2018
Tonyingrid best even uitloggen en terug inloggen. dan zou u terug moeten kunnen kijken. groeten Els

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 12 juni 2018
Sarafien hier helpt het door uit te loggen en terug in te loggen, eventueel de wifi ook even uit te schakelen en terug in te schakelen Groeten Els