Hallo...
Vorig weekend ging onze decorder plots niet meer aan. Alle lichtjes flikkerden. Woensdag gebeld en hebben hem gewisseld. Vandaag heb ik hem ontvangen. Nu wil ik hem istalleren en blijft op software laden hangen. En het lichtje van hd flikkerd steeds. Wat is het probleem en wat kan ik doen?
Iemand die me snel kan helpen aub. Want is nu al een week stuk. ?
Danku
Beantwoord
Decoder v5
Beste antwoord door Martin
Is je decoder verbonden rechtstreeks met een netwerkkabel aan de bbox3, want als het met draadloze oplossingen gebeurt ipv bekabeld dan kunnen die ook voor problemen zorgen.
Anders gewoon al eens proberen om eerst de bbox te rebooten door stroom 5 dec te onderbreken.
dan als die volledig opgestart is opnieuw de decoder onder stroom zetten
indien dit niet lukt dan een reset van de bbox zou je ook nog kunnen proberen.
zie hiervoor >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Bekijk origineelAnders gewoon al eens proberen om eerst de bbox te rebooten door stroom 5 dec te onderbreken.
dan als die volledig opgestart is opnieuw de decoder onder stroom zetten
indien dit niet lukt dan een reset van de bbox zou je ook nog kunnen proberen.
zie hiervoor >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.