Beste,
Klantnr.615794062 .... Ik heb vandaag(8 mei) telefonisch contact gehad met jullie commerciële dienst tss 19u-19u15 tijdens mijn eerste gesprek heeft er een zij opgenomen waar ik mijn gegevens heb doorgegeven zoals wie ik ben waar ik woon en die persoon heeft mij op een muziektoontje van Proximus gezet en had toen een hij aan de telefoon waar ik terug mijn uitleg moest doen hij was wel vriendelijk. Ik wens dat jullie het eerste gesprek opvragen omdat ik het niet vinden kan om zo behandeld te worden .... wat een cowboys werkt er in jullie callcenter ... dit is niet de eerste keer dat ik zo behandeld word JULLIE JAGEN MIJ WEG ook anderen. Ik ben verplicht om nu naar een ander provider te gaan GENOEG IS GENOEG GEWEEST en vandaag was de druppel ... KLANTVRIENDELIJKHEID IS BIJ JULLIE VERGEZOCHT. Ik wil alleen gecontacteerd worden door iemand van Proximus zelf en zeker niet door iemand die in een callcenter werkt.
Vriendelijke groeten
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.