Skip to main content
Vraag

Betalende SMS'en


Waarom krijg ik van Proximus een bericht dat mijn abonnement het niet toelaat om een betalende SMS naar bvb de lijn te sturen terwijl op MyProximus staat ingesteld dat betalende nummers niet geblokkeerd worden?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4415 reacties
  • 1 mei 2018
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bar_3rd/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/betaalsms-en-stopzetten-en-betaalnummers-blokkeren.html
Misschien:
Er is onderscheid tussen betaal sms'en (xyyy) en betaalnrs (090x, 070)
&
Daarnaast is er bv. voor De Lijn ook de mogelijkheid tot m-pay
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 1 mei 2018
Alvast bedankt. De optie Blokkering Payment Content, waar het nummer van de lijn onder valt, kan blijkbaar enkel geactiveerd worden door naar de klantendienst te bellen. Dus ik vermoed dat zij het ook wel kunnen uitschakelen.

Martin
  • 33937 reacties
  • 1 mei 2018
dat valt soms voor en daarom best wachten tot morgen als iemand van het proximus team hier op het forum langs komt

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 335 reacties
  • 3 mei 2018
Hallo Brent, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.