Skip to main content
Vraag

Verbruik Mobilus M


  • Apprentice
  • 6 reacties
Op my Proximus krijg ik geen facturen te zien, dus ook geen historiek. Verder krijg ik ook geen mail met mijn factuur. Reeds tweemaal kreeg ik medewerkers van my Proximus aan de lijn die dit in orde zouden brengen. Quod non ...☹️ wat kan ik doen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4415 reacties
  • 27 april 2018
Enige tijd wachten tot een Px medewerker uw bericht oppakt. Ondertussen - indien nog niet gedaan - MyPx controleren : Mijn facturen - Instellingen: kies verzendingswijze factuur, correct ingesteld?

P.S.
Er worden soms/regelmatig "MyPx" problemen gemeld
&
Eventueel kunt ook - indien een oplossing uitblijft - klacht indienen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
Stuur ons een e-mail - Ik ken mijn nr - Ik heb een vraag over mijn factuur (of technische vraag) - Een klacht indienen: onderaan rechts webpagina mail ons (tekst invoeren)
Desgevallend kunt u in 2e instantie beroep doen op de ombudsdienst telecom
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 27 april 2018
Op mijn my Proximus -account voor mobiele telefonie is er geen mogelijkheid om naar “ mijn facturen “ te gaan !..

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 30 april 2018
Dag Haric,

Je hebt 2 klantennummers. 1 voor je gsm en 1 voor internet en tv. Is het de bedoeling dat deze apart staan of mag dit allemaal samen?

Er bestaat op dit moment enkel een My Proximus account op het klantennummer van je internet en tv. Indien je gsm apart gefactureerd moet blijven, dan zal je hier een nieuw MyProximus login voor moeten creëren.

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 30 april 2018
Beste,
Op het account op mijn internet/TV klantennummer zie ik geen verbruik/facturen van mijn gsm. Beide klantennummers mogen inderdaad samen zodat ik van alles verbruik en facturen kan zien op een -1- account ..
Dank !
Rik Charle

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • 30 april 2018
Dag Haric,
Ik stuur je via mail >( rik.charle1@gmail.com) nog even het overname document waarop je dat kan vermelden dat het gsmnummer 0472414335 klantenrekening 1872300 moet samengevoegd worden met de producten op klantenrekening 620084063

Mvg. Wilfried

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 30 april 2018
Beste,
In mail is overnamedocument niet ingesloten !!

Mvg

Rik Charle

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • 2 mei 2018
Dag Haric,
Ik heb het document nogmaals verstuurd naar > ik.charle1@gmail.com
mvg. Wilfried

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 2 mei 2018
Dank

Op formulier heb ik vermeld dat ik oproepnummer GSM ( 04.. ) ( klantenrekening 1... ) overlaat aan mezelf ( producten : internet en TV ) ( klantenrekening 6...)

Hoop dat dit hiermee in orde komt !

Vriendelijke groet

Rik Charle

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4415 reacties
  • 2 mei 2018
Misschien best veiligheidshalve bovenstaande privé-info (laten) verwijderen op dit publieke forum....

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3274 reacties
  • 3 mei 2018
Beste,

ik heb alvast een dossier opgemaakt om de collega's te informeren en in t oog te houden.

groeten,

Tina

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3274 reacties
  • 3 mei 2018
en ja... misschien best gegevens verwijderen hier ?